/ Allmänt /

Minnen 2016 | del 2

Mira, Fredrik, Rebecka & Mira kom upp till Stockholm & min familjs landställe & vi hade så många bra dagar tillsammans. Åkte båt, hade picknick, badade bastu, åt nattmackor, var på Rihannas konsert & hängde vid bryggan & havet <3

 
Firade midsommar & hade det jättetrevligt först med familjen & sedan med mina fina vänner. Kubbspel, midsommarmat, sommarvärme och Thomas Ledins sommarlåtar på högsta volym.
 
Var i Göteborg med några vänner & stannade sedan kvar med Fredrik för att se på Sveriges 99-98landslag spela final. Innan matchen så hann vi upptäcka Göteborg lite, bland annat detta växthus.
 
Firade båda mina syskon & min kusin som konfirmerade sig.
 
Blev uttagen till riks 4 (Ett läger dit handbollsspelare tas ut för att slutligen bli ett (i mitt fall) 98-99landslag). Lyckades även bli uttagen till all star team på lägret så att jag fick spela i blågultröja vilket jag blev så glad över!!!